sobota, 8 lutego 2014

Hej wszystkim

Tak więc, jakiś rok temu zaczęłam pisać opowiadanie. Rozdziały dodawałam na bloga do którego zapomniałam hasła, a karteczka na której było wszystko zapisane w jakiś magiczny sposób zniknęła. Więc chcąc nie chcąc założyłam tego, nowego. Będzie praktycznie taki sam. Może pozmieniam troszkę rozdziały, ponieważ dopatrzyłam się małych błędów i braku logiki. Czyli innymi słowy trochę go odświeżę :) Mam nadzieję że bardziej się spodoba to moje opowiadanko, a kto nie widział tamtego, krótko przedstawię: rozdziały będą tak jakby pamiętnikiem bohaterki Korneli. Wszystko będzie przedstawiane jej oczami, zdarzy się też wyjątek i inni bohaterowie przedstawią swój punkt widzenia. Pozdrawiam i życzę miłego czytania ;)
https://www.facebook.com/KorneliaOlson <--- zapraszam też do lajkowania fan page ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz