sobota, 8 lutego 2014

Coś o sobie


Jestem Kornelia. Mam 16 lat. Moje życie jest pełne niespodzianek. Nie zawsze jest kolorowo. Praktycznie dominują momenty przygnębienia. Mam teoretycznie wszystko czego tylko zechce, a jeszcze mi źle. Mam dach nad głową, mam co jeść, mam kochającą rodzinę mimo że nieraz dużo się kłócimy i wiele wiele innych rzeczy o których niektórzy nieraz mogą tylko pomarzyć. Jak każda nastolatka mam wiele marzeń. Jedne są realne, drugie nie. Staram się być grzeczną, idealną dziewczyną. W tym roku czekają mnie testy i wybór pogimnazjalnej szkoły. Konie stanowią część mojego życia. Nie wiem co bym zrobiła bez tych stworzeń. Sąsiad zza płotu ma konia z którym bardzo się związałam. Jest to 6 letnia klacz arabska, Jagoda. Lubię fotografować. Mam dość drogi profesjonalny aparat, więc mogę bezgranicznie bawić się ustawieniami itp. Mam trzy przyjaciółki, Ule, Majke i Justyne. Z innymi ludźmi raczej żyję w zgodzie, ale wiadomo są wyjątki. Cóż jeszcze mogę o sobie napisać. Więcej dowiecie się czytając rozdziały wyciągnięte z mojego życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz